14.33 - Lördag

Hejsan allihopa, idag har jag inte gjort ett skit. Jag har bara varit hemma och slappat. Har inte orkat göra något men snart ska jag börja fixa mig för om en och en halvtimme är det innebandy som gäller. Jag ska ner till kumlahallen och kolla på kumlas herrlag som spelat match. Få lite inspiration eller hur man nu ska uttrycka sig. Få lite kämparglöd, lära mig lite om hur dom spelar och löser olika situationer. Sen får man såklart hoppas på att dom vinner. Efter matchen drar jag hem äter fixar mig lite sen är det fest/chillkväll som står på schemat. Nu måste jag skynda mig lite hörs senare pusshej♥

Postat av: YOUNGGIRLS!

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en super bra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Kicks, Nelly.com & Åhléns.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv :)

2012-03-17 @ 22:29:32
URL: http://younggirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu