16.21 - Äntligen hemma!

Hej, fick gå tidigare från skolan idag då jag ville hinna med det tidigare tåget hem, så att pappa skulle kunna hämta mig på stationen. Har precis ätit lite mat, idag fick det bli tortellini med mangoraja. Enkelt & gott! Har också fotat det jag köpte på marieberg i fredags så tänkte slänga upp lite bilder på det senare! Mår fortfarande jätte dåligt och nu tänker jag krypa ner i sängen och sätta på en bra film och bara vila upp mig, så att jag någon gång kan bli helt frisk. Ha en fortsatt bra tisdag puss&kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu