17.18 - Tisdag 13 mars

Hejsan tog en liten blogg paus igår, hade varken tid eller ork plus att jag inte hade något roligt att berätta, men så kan det vara ibland. Idag i skolan började vi med film, jag och Julia ska göra en musikvideo, och det är min lillebror som ska vara "huvudpersonen" i videon, han tycker det ska bli så himla kul och det tycker jag med! Vi kommer att filma imorgon på stan i Örebro och jag håller tummarna för att allt ska gå bra!
Får hoppas att vädret tillåter oss att filma också, såg nämligen på mobilen att det ska snöa imorgon men får verkligen hoppas på att det inte stämmer!
Kom hem vid tjugo i fyra och sen dess har jag ätit och bara slappat! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men något hoppas jag på, då jag inte börjar förens vid halv 2 imorgon. Eftersom att vi ska filma så behöver vi inte komma till skolan och ja vi ska ju som sagt filma min lillebror så vi måste vänta på att han slutar. Nu ska jag sätta mig och läsa den otroligt bra boken om man kunde drömma, alltså den första twilight boken!
Hoppas ni har haft en bra dag pusshej♥
Så himla härligt med lite vårkänsla ute!♥

Postat av: juliaa

sv; Blir nog det! :) <3

2012-03-13 @ 22:32:05
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu