18.19 - Ghost whisperer season 2

Ligger fortfarande i sängen och kollar på film. Just nu kollar jag på Ghost whisperer. Kollade precis klart på den första säsongen och nu är jag inne på andra skivan på säsong 2. Älskar verkligen denna serie, den är så spännande och man blir iaf inte uttråkad, för det händer verkligen alltid något. Nu ska jag fortsätta kolla och äta naturgodis hoppas ni har haft en bra dag pusshej♥
När man i stort sätt inte har ätit på hela dagen och säger till pappa att man är hungrig så kommer han upp med detta. Kan ju säga att jag är lagom mätt just nu, men lite naturgodis går alltid ner♥

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad ska du göra idag?

2012-03-08 @ 09:13:39
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: MATILDA - foto, mode & vardag

sv: hej på dig!

Jag har ett svart överkast som bakgrund, hängt över min garderob. Väldigt hemmagjort ^^ Jag har en extern blixt men den använde jag inte den här gången. Jag har tre stora fönster till höger och använde ljuset från dom. Och så hade jag en reflexskärm för att det ljuset bara skulle komma från en sida :)

2012-03-08 @ 15:12:03
URL: http://matildaengdahl.se
Postat av: Fashiongirl

sv; ja dom är supersnygga!

Jag vet inte, kanske lite längre fram? Du då? Har du tänkt köpa någon av dom? :D

2012-03-08 @ 21:13:41
URL: http://fashiongirl.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu