18.56 - Marieberg & hårmetropolen

Idag var jag på marieberg med mamma och shoppade lite.
Efter marieberg och följde jag med mamma till frisören och då frågade jag även om lite tips om hur jag ska göra med mitt hår, vill få bort det mörkare i underhåret och även få bort utväxten så vi kom fram till att man skulle lägga slingor i underhåret men också lite i utväxten för att få det att smälta in lite eftersom att nästan hela mitt hår är slingat.
När jag kom hem vid 4 hoppade jag direkt i min onepiece och kröp ner i soffan med datorn i knät. Kollade efter lite kläder till både mig och lillebrorsan och hittade en del grejer som jag ska klicka hem imorgon. Nu står maten klar, hoppas ni har haft en bra torsdag kramkram♥
Detta fick jag med mig hem↓
Shorts från Gina (mycket snyggare på!!)
Oversize Linne från Gina
Denna klänning köpte mamma inne på Gina och den tycker jag är så jäkla snygg! Vi kom överens om att vi skulle dela på den eftersom att vi båda har samma storlek.
( köpte även 3 par trosor )

Postat av: Angel ☆

Tack :)

Jo då jag har haft en bra dag, du med?

Jättefina kläder :D

Kram!

2012-03-15 @ 19:09:31
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta :3

2012-03-15 @ 19:36:41
URL: http://mylifebypictures.blogg.se/
Postat av: Erika

asså dom där shortsen<33333

2012-03-16 @ 16:54:03
URL: http://byerika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu