19.37 - Fredagsmys med lillebrorsan!

Idag har jag inte gjort någonting alls, var som sagt hemma ifrån skolan idag och det var det värt, mår så mycket bättre och det känns som att jag snart är frisk, om jag stannar hemma i helgen och vilar upp mig så kommer jag säkert vara helt frisk tills på måndag!
Undertiden jag låg hemma i sängen så var mamma och pappa ute på lite ärenden och då köpte dom en onepiece till mig!! Jag tog på mig den så fort dom kom hem och nu vill jag aldrig ta av mig den! Tack mamma och pappa älskar er!
Vid 5 åkte mamma, pappa och deras kompisar från Göteborg in till gustavsvik för att gå på relax och vila upp sig till morgondagens festande. Så ikväll har jag myskväll med min älskade lillebror.
Hoppas ni får en lika bra kväll som jag pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu