20.32 - Kvällsmys med Mamma

Nu har jag kollat på lejonkungen och ett avsnitt av big brother och jag kan ju säga att jag har inte mått sämre på väldigt länge. Usch... Vet inte om jag kommer komma iväg till skolan imorgon hoppas på det, går bara halvdag så jag kanske kan kämpa mig iväg, vi får se vad som händer. Nu ska jag iaf gå ner och ta en dusch innan det är dag för soffmys med mamma och säsongs start av sista serien av desperate housewives! åhh vad jag älskar den serien, synd bara att den nu kommer ta slut. Jag får helt enkelt köpa hem alla säsonger och börja om från början! Nu ska jag skynda mig lite ha en bra kväll pusshej♥

Postat av: Matilda

Vad kul att du var med och deltog i tävlingen på min blogg! Vinnaren är nu utsedd så in och kika om det var just du som vann valfri ear cuff från additstore! Var det inte du? Don't be sad, en ny tävling kommer upp imorgon :)

2012-03-06 @ 21:45:42
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: madeleine. s

Vad vill du läsa, se i min blogg? Need your help!

2012-03-07 @ 13:22:17
URL: http://maddelaaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling, det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

2012-03-07 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu