20.34 - Plugga!

Hejsan slutade skolan tidigare så hann hem en liten stund innan det blev dags att dra sig ner till skogstorp för träning med min små tjejer. Efter den åkte jag direkt hem för att sätta igång med pluggandet och det är det enda jag har gjort sen jag kom hem. Nu har jag precis käkat och nu tänker jag försätta med pluggandet. Måste verkligen göra så mycket som möjligt idag, då det ska vara klart imorgon eftermiddag. Men om jag har tur så kanske jag kan få tisdag kvällen på mig också. Men nu är jag iaf klar med skrivdelen, alla bilder är tagna och redigerade så det enda jag ska göra nu är att få in allt i Indesign och få det att likna en tidning. Håller tummarna för att det ska bli bra! Hoppas ni har haft en bra dag kramkram♥
Vill ha!!!!!!↑

Postat av: Fashiongirl

sv; haha ja :D

kram

2012-03-05 @ 21:48:12
URL: http://fashiongirl.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu