21.59

Hejsan, anledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag inte har haft ork. Har verkligen mått jätte dåligt idag så det verkar som att jag blir hemma imorgon också.... Alltså jag saknar skolan! Jag gillar att gå i skolan, förut gjorde jag vad som helst för att vara sjuk så att jag skulle slippa skolan men sen när man började gymnasiet vart det så mycket roligare! Men det är lika bra att jag är hemma imorgon så att jag kan bli frisk någon gång. Så jag kan börja träna igen! Nu ska jag fixa något att dricka innan bb börjar. Hoppas alla har haft en bra dag pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu