Nya converse

Igår när jag kom hem ifrån skolan stod det att par nya vita converse på sängen. Tack så jätte mycket mamma och pappa det var verkligen på tiden för ett par nya! Här kommer lite bilder på mina gamla och dom nya. När jag ser bilderna förstår jag verkligen vad mamma menade med att mina skor var gråa/bruna haha. Själv tyckte jag inte det var så farligt haha men som sagt nu förstår jag!
Usch vilken skillnad haha!

Postat av: Juliaa

Kika in vem som vann månadens bild :)

kanske blev det du?

2012-04-01 @ 13:03:38
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: Mickke

Hoppas det inte är en allt för konstig fråga, men om du har kvar de gamla paren, är det något du vill sälja?



Skulle behöva ett extra par, så bryr mig inte om skicket :)

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-05-01 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu