13.38 - på tåget

Hejsan sitter just nu på tåget på väg hem. Nationella i matte idag gick hyfsat bra, bättre än jag trodde att det skulle gå iaf. Del 1 och 2 gjorde vi på förmiddagen sen drog jag och käkade på stan med Hanna, Linn och Amanda och sen gick vi tillbaka och gjorde del 3. Nu är jag helt slut i huvudet så när jag kommer hem ska jag inte göra någonting ett tag innan det är dags att börja plugga och städa... Vid fyra drar jag på informationsmöte och sen ikväll blir det nog speedway för min del men vi får se. Nu är jag snart framme hörs sen pusshej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu