17.05 - fredag & fullt upp

Vaknade upp i Hallsberg imorse blev hämtad vid halv 11 av pappa, åkte direkt in till Örebro och fixade lite ärenden & hämtade min maskeraddräkt. När jag kom hem började jag städa direkt sen klippte gräset och nu har jag precis tränat! Är verkligen helt slut så nu tänker jag ta en lång skön dusch sen slänga mig i soffan och bara slappa innan det är dags att fixa kvällens middag! Annars ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, vi får se vad som händer annars blir det nog hemmakväll med familjen och tagga till morgondagen! Puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu