20.14 - Sommarkväll

Hejsan sitter just nu ute på altanen och njuter av det härliga sommarvädret! Idag har det verkligen varit sommar! Helt underbart! Dagen började med skolan efter det drog jag iväg till frisören för att slinga och klippa mig. Blev super nöjd med resultatet! Efter det satte jag mig i solen en stund sen mötte jag Julia på stationen. Och nu är jag som sagt hemma. Imorgon är det nationella i engelska som gäller efter det blir det nog hem och lägga sig i solstolen om vädret tillåter. På något sätt så känns det verkligen som sommarlov men tyvärr så är det ju inte det men det är bara att hålla ut inte lång tid kvar nu, bara 36 dagar kvar! Usch vad jag längtar!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu