21.26 - Plugg

Hejsan sitter ute på altanen och pluggar håller just nu på med en idrottsuppgift och jag fattar ingenting men ska läsa igenom den igen så får vi se om jag fattar mer haha. Har gjort klart en so uppgift också sen så har jag jobbat lite med matten. Bra jobbar Lina! Duktig jag känner mig har gjort klart nästan 4 uppgifter idag! Skönt säger jag bara! Nu ska jag fortsätta plugga ett tag till sen blir det dusch och bb. Imorgon är det som sagt nationella hela dagen sen efter det vid fyra så ska jag på informationsmöte om mitt sommarjobb så kommer nog inte blogga något förens efter fyra imorgon. Jag kanske hinner slänga in något inlägg men lovar inget. Hörs imorgon & sovgott puss♥
Ge mig sommarlov & Kroatien♥

Postat av: ami

jag vill också ha sommarlov :(

2012-05-22 @ 18:10:48
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu