10.09 - Sjuk

Godmorgon allihopa hoppas ni mår bra för det gör inte jag. Ligger hemma i sängen och mår skit dåligt rent ut sagt! Mår illa, ont i huvudet, ont i magen ja det känns som att jag har allt.
Älsklingen åkte precis till skolan och nu ligger jag här själv och kan inte somna om! Hatar att sova utan honom så nu kan jag som sagt inte somna om, så vad gör man nu då? Är så sjukt rastlös men har inte ork att göra något. Vill bara somna om och att denna dag ska ta slut! Kommer troligtvis tvinga iväg mig själv till skolan imorgon, för på fredag drar jag nämligen iväg till Stockholm på cup men vi får ju se hur det blir med det nu. Sjuk och problem med knäna igen, så man kan ju lugnt säga att jag inte är speciellt taggad på att åka på cup när man knappt kommer att kunna spela! Men vi får se hur det blir med det. Nu tänker jag sätta på en film och hoppas på att jag somnar! Hoppas ni får en bra dag kramkram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu